✿◕ ‿ ◕✿ NUREZZATY ✿◕ ‿ ◕✿


♥ Disclaimer ♥

by NUREZZATY



Saturday, July 28, 2012 | 9:19 AM | 0 ♥

Inikah caramu membalas cintaku
Kau nodai cinta yang ku beri
Inikah caramu membalas sayangku
Kau lukai sayangku untukmu
Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja
T’lah berulangkali ku coba mengalah
Ternyata sabarku tak berarti untukmu
Teganya kau menari diatas tangisanku
Kau permainkan ku sesuka hatimu
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada hati gelisah
Cintaku kau balas dengan dusta
Sudah cukup cukup sudah
Cukup sampai disini saja
Daripada batin terseksa
Lebih baik ku pergi saja



macam ni lah perasaan aku sekarang , bile orang yang aku sayang selama ni pergi pada orang lain .dia sekarang dah gembira dengan orang lain atas penderitaan yang dia bagi dekat aku .terima kasih atas semua ni .aku hargai sangat semua yang kau dah lakukan .mungkin ini yang kau nak selama ni .penantian aku untuk kau hanya sia-2 kan .aku doakan kau gembira atas keputusan yang dah kau buat . TERIMA KASIH 



|