✿◕ ‿ ◕✿ NUREZZATY ✿◕ ‿ ◕✿


♥ Disclaimer ♥

SUATU HARI ..



Friday, April 6, 2012 | 1:04 AM | 0 ♥
setiap hubungan cinta adea naik turun nye , pasang surut nye .kadang-kadang sume perkara yg tak diduga menjadi .macam tu juga dengan hubungan cinta kita .kadang-kadang awak buat saye tertanya-tanya dengan sikap awak , perangai awak .saye cube sedaya upaya untuk faham tapi lame-lame rase mcm putus asa pulak

kadang-kadang masa dan keadaan yg buad kita berubah .mungkin sb awak dah bukan di dunia saya sampai kita jadi mcm nie .mungkin dulu kita same digelar PELAJAR SEKOLAH tp sekarang tak lagi kan .

dulu mase kite mula-mula jumpa , awak buad saye suka awak .kalau saye terkenang kan awak mesti saye tersenyum sampai lah saya tau siapa awak sebenanye perasaan dan hati ni tak pernah berubah . 

tapi sekarang asal terkenang awak , teringad kat awak .air mata saye mesti mengalir .mesti saye terus terfikir KENAPA LAH KITA JADI MCM NIE . 

saya tak penah mintak kita jadi mcm nie , malah saye sentiasa doa biar hubungan kita nie sentiasa baik jea , tapi tak semua kita mintak akan ditunai kan .dulu tiap-tiap hari saye tersenyum bila terkenang awak tp sekarang tiap-tiap hari air mata saya akan mengalir bila teringat awak

saya harap keadaan nie tak kan berterusan selama-lama nye .itu doa saya untuk kita  


|