✿◕ ‿ ◕✿ NUREZZATY ✿◕ ‿ ◕✿


♥ Disclaimer ♥

..NUR SYAFIQAH BT. YAHYA



Wednesday, August 3, 2011 | 7:29 AM | 0 ♥
..'SYAFIQAH YAHYA' aqu taa tau larr knape ramai sangdd org tak suke kau..mungkin pada perwatakan kau..tingkah laku kau..cara kau..tapi bagi aku kau kawan yg baik..kau slalu tolong aku..langsung tak bekira..kalau adea sikit makan pon mesti kau bagi aku..

..ikhlas dari hati aku..aku rapat dengan kau bukan sebab abg kau..maybe orang anggap aqu mcm tu tp tak..tak dea kene mengene langsung dgn dia..tp sume neyh pandangan aku kan..mulot org..sampay mati pon kite tak boleh tutup..kau sbgai orang baru kat uress toeh aku harap kau saba jea eaa..

..aku tau orang cakap mcm2 pasal kau tapi aku bwat tak reti jea..apea pon kau tetap kawan aku..tak semua perfect kan..mungkin hari neyh orang tak suke kite tapi hari2 akan datang..kite tak tau kan..

..aku harap sangadd kau kuat..aku dulu macam tuu jugak..bende macam neyh tak payah lawan..nunty orng dah penat fitnah kite..jaja cerita kite dyeh akan senyap sendiri..dugaan dlm hidop neyh tak penah berenti..so jgn cpt mengalah tauu.. 'AKU SAYANG KAU KAWAN'


|