✿◕ ‿ ◕✿ NUREZZATY ✿◕ ‿ ◕✿


♥ Disclaimer ♥

..kawan kawan



Tuesday, July 12, 2011 | 11:35 PM | 0 ♥
..knape ta puas haty nak cerita2 dekat blog na crite2 kat fb..dah tak dea muke kea nak cakap dean2..aku sebagai kwan nak baik kan korng semua..aku balik yg kau jadi kan musuh..aku balik yg kau salahkan..orang yg tak bersalah disalahkan..mengarutt..

..hari tu bila tanya adea lagi tak yg tak puas haty kate tak..kate dah settle..balik wall fb cakap mcm2..apea neyh..knape sampai mcm nie..kalau tk puas haty lagy cakap depan2..aku tau kawan aku tu tak dea fb..tapi jangan bwat dye mcm nie..dye pon manusia adea perasaan..

..cukup2 larr nak tanye sane tanye sini adea tak kiteorg crite pasal kau..jangan perasan larr..kiteorg tak dea mase nak jaga kain kau larr..jaga jea larr kain sendiri..tak dea nak crite pasal kau..

..kau tak mati kan tak dea kawan mcmkite org..kawan kau yg sorng tuu bole bwat kau hidop kan..kiteorg nak tengok mane kau na go dengan dye..sampai mane kau bole dengan dyeh..

..ku harap satu hary kau sedarr weyhh..bepijak lar dibumi yang nyata..jangan hidop dengan khayalan kau..ingat semua org nak hadap kau selamenyeh..nak layan kau sampai bile2..jangan mimpi sangad..kadang2 apea yg kite nak tak kan jadi..so beringat2 lahh


|