✿◕ ‿ ◕✿ NUREZZATY ✿◕ ‿ ◕✿


♥ Disclaimer ♥

..mase yang berlalu



Saturday, July 30, 2011 | 8:34 AM | 0 ♥
..pejam celik pejam celik kejupp jua dah nak puase..pasto dah raye..kejap jea rase nye mase berlalu..itu larr dye lumrah kehidupan..kadang2 kite tak sedar kan yg mase tuu tak tunggu kite..nunty sedar2 aku da form5.. tkot nyeh na hadapi mase depan.. apea laa jadi kat aku nunty eaa.. tak tau larr..

..skunk mood tenga eppy gilerr2.. mane tak nyeh.. ayah baru belikan moto..tpy kesian ta dapat bawak pgy skola lgy.. al-maklum la taa cukop umor lagy nak amik lesen.. tapi taa pea.. kesabaran tu kan satu kesabaran.. janji daa adea moto sendiri.. syok weyhh naik NCN 5378 .. ahahah

..than skunk neyh dah muncul pulak sorng lagy budak sesat..dulu aku kawan dgn dyeh..tapy skunk neyh taa tau arr knape dyeh nak lebey2 pulak.. susah larr.. bwat mase nie aku ta ready lagy na cari pengganti.. still HISTERIA lagy dgn apea yg dah jady sblom neyh..kalau kau bce neyh aku harap kau faham eaa..

..dekat skolah pulak aku oke jea..tak adea papea yg menyakit ann haty.. skunk neyh ku happy sangdd pegi skola..lepak ngan budak2 neyh..bile gelak dgn budak2 neyh rase kosong weyhh otak..ase tak dea pike papea..rase lapang jea..syokk2

..hary isnin neyh da puase..mcm mnea larr puase kat skolah kan taon neyh..tak tau larr..harap2 cuace oke larr..jgn larr panas..biar larr hujan..sejuk skett..nunty tak dea larr haus sngdd..ku doa harap2 dpt puase penoh taon neyh..eheheh..taa na jdy mcm org dekat sekeliling aku neyh..bile nak raye bukan main lagy riuh..tapi puase nyeh HAMPEHH..itu larr manusia..setiap org ade keburukan masing2 kan..tak semua sempurna..

..hary isnin neyh AWAL RAMADHAN..skola ku di istiharkan cuti..syok2..ta paya pgy skola lgy pon ku mmng malas nak pegi hary isnin..cikgu sayang ku tuu lau berucap..mak aiii meleleh weyhh..cukup bosan..satu2 ckp ehh..

..hary isnin neyh lau jady na gy jumpa kwn lame..ehehe..daa lame kot taa jumpe dyeh..dyeh baru habiz tamat latihan polis..dyeh kate larr kalau jady..tpy taa tau arr..ku ikod jea..dekat 6bulan dah tak contatc..dlm mase tuu mcm2 jdy kat aku..ahaha..biase larr..ujian dalam hidup..


|